Updates Februarie

Februarie a fost o luna plină. Deși scurtă, s-au întâmplat multe.

1. Dintre lucrurile pe care le-am croit luna asta și pe care deja le știți, avem bluza din bucăți de blugi și fusta prin care am testat tiparul din februarie:

 

2. O combinație între ce știți și ce nu știți. Bluza lila am postat-o pe pagina de facebook. Fustele, sunt closuri din două unghiuri, pentru o prietenă:

 

3. Ce nu știți? Urmatorul cover-up pentru plajă, pe care l-am facut cadou:

 

4. Ce-am mai cumpărat în februarie? Seturi pentru cusut. De la Lidl. Pentru că nu m-am putut abține:

 

5. Dar ce e mai important de pus pe foaie, luna asta, este faptul că am fost intr-un studio de design. Un studio adevărat, cu tot cu materiale, colecție in progress, viitoare colecții in stadiul de desen, haine pe standere și tot ce trebuie. Am stat de vorbă și am pus întrebări și a fost minunat! Era boost-ul de motivație de care chiar aveam nevoie.Nu, nu am poze, dar nici nu-mi trebuie. Este unul din „acele momente” 🙂

Termin de scris postarea asta în metrou, în drum spre casa. Pentru că am avut o zi nebună. Dar toate femeile din jurul meu  au flori în brațe. E primăvară! 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

