Updates Ianuarie

Postul de azi va fi scurt. Pentru că a fost o lună agitată și pentru că în acest moment, sunt lucruri mult mai importante care se întâmplă out there.

1.Aveam o căciulă veche pe care nu o mai foloseam pentru că nu îmi mai plăcea modelul. Avea niște urechi atârnătoare destul de utile, dar care nu mi-au plăcut niciodată. Așa că le-am tăiat și le-am cusut deasupra. Vedeți imediat:

2.Am reparat o cămașa de blugi care somehow a ajuns așa: img_20170202_231619284

N-am vrut să scurtez mânecile de tot. Așa că le-am lăsat cât de lungi posibil, am transformat manșetele în chingi (cred că așa le spune) și am refolosit nasturii astfel că acum cămașa arată așa:

 

3.O altă fustă de tulle negru și bluza testată săptămâna trecută (mă gândesc să o transform în rochie): _dsc3213

4. Și din categoria accesorii, cred că ați văzut pe Facebook că am început un curs de pielărie la NOD, ținut de Daniel Prank unde am reușit că confecționez piticania asta:

img_20170128_142849415

Iar acasă, mi-a ieșit acest plic. Cusutul meu manual nu e chiar desăvârșit și e chinuitor să coși piele când n-ai ce-ți trebuie. Dar tot imi place mult plicul.

 

Până săptămâna viitoare , #Rezistăm!

Lasă un răspuns

