Rochii

Nu v-am povestit niciodată despre rochii şi despre cât de mult îmi plac. Pe cât de mult am urât fustele, atât de tare mi-au plăcut rochiile, de când mă ştiu. Şi am avut o colecţie impresionantă, chiar şi când nu le purtam – căci mi se părea că e mai uşor să tragi o pereche de blugi şi un tricou pe tine. Deşi, acum mi se pare mai uşor să tragi o rochie pe tine şi-ai scăpat de grijă.

Prima rochie pe care am croit-o e o rochie din catifea neagră, cu inserţii strălucitoare. Am făcut-o de la tipar până la ultima cusătură. E rochia pe care am făcut-o cu ajutorul Laurei, la NOD. Atât de mult îmi place, încât am purtat-o pe unde am putut, cât am putut: la teatru de câteva ori, petreceri de Crăciun, de halloween, întâlnirea cu fetele de la NOD, la birou tot de mai multe ori etc. Într-o zi, sor’mea mi-a zis că începe să se tocească. Nu ştiu, n-am văzut, o port în continuare.

 

2. A doua rochie, am făcut-o la Creative Arts, v-am mai arătat  bucăţi dine a, e terminată, dar n-am purtat-o niciodată, căci până am terminat-o, a venit iarna. But I love it!

Şi ea şi rochia neagră au fermoar ascuns, la spate.

3. Într-o zi, când mă tot lăudam eu cu fustele la birou, cineva m-a întrebat când mă apuc de haine de iarnă. Aşa că m-am gândit că ar fi momentul să fac o rochie cu mâneci ) Aşadar, a treia rochie, tot nepurtata încă, este genul de chestie pe care o tragi pe tine într-o zi de vineri, când n-ai chef de cine ştie ce. E şi lălăie, are şi cordon, merge şi cu dres şi cu colanţi, cred că o să fie my new fave. Am făcut-o după un tipar din Burda, pe care l-am modificat cât să-mi iasă ceva larg, lălăi şi cam aşa :

N-are fermoar, n-are nasturi, n-are de niciunele. Se trage pe cap, le leagă sau nu în talie and you’re good to go.

Până săptămâna viitoare , enjoy the weekend !

 

Lasă un răspuns

