Upcycling – Geanta sport

Pentru că povesteam data trecută despre colecţia de blugi pe care nu îi va mai purta nimeni niciodată şi pentru că mama îmi spunea într-o zi despre cât de utila i-ar fi o geantă din material textil, pentru everyday use, a apărut geanta următoare:

_dsc3195fff

1.Am înşfăcat, într-o seară, o pereche de blugi şi le-am tăiat picioarele, pe care le-am tăiat apoi în 4 bucăţi, să scap de tivuri şi alte bucăţi mai groase. După care, am prins cele 4 bucăţi una de cealaltă în ace, şi le-am tăiat, până când le-am adus cam la aceleaşi dimensiuni:

 

2.Am cusut bucăţile între ele; am obţinut un dreptunghi mare. Am îndoit bucata mare de material şi am prins-o cu ace în partea de sus, să nu „fugă” pe durata următoarelor etape. Am stabilit cam cât de lat să fie fundul genţii şi l-am însemnat cu ace (acele pe care le vedeti in partea de jos). Am măsurat să fie totul cât de cât proporţionat, să nu am diferenţe foarte mari:

3.Am hotărât că lateralele mele să nu fie nici pătrate, nici rotunde. Le-am făcut, deci, triunghi – baza triunghiului este fundul genţii, iar lateralele reprezintă înălţimea ei:

4. Când am avut toate bucăţile de la exterior, am tăiat şi căptuşeala. Am prins bucăţile de blugi de căptuşeală şi am tăiat pe lângă. Am scutit timpul în care aş fi făcut iar măsurători, trasat cu cretă, etc

 

5.După ce m-am văzut cu sacii în căruţă, adică toate bucăţile tăiate, le-am asamblat ca pe două genţi separate, una din căptuşeală şi una din blugi. Pe  partea de exterior a trebuit să ataşez întâi banda decorativă şi bretelele.

 

6.La sfârşit am cusut genţile între ele şi am ataşat fermoarul, dar pentru că m-a luat valul, am uitat să fac poze. Dar la final, geanta arăta cam aşa:

img_20170108_005405209

Am pus un fermoar crem şi cam subţire pentru o geantă, dar nu arată rău şi oricum era singurul pe care îl aveam prin casă. Dacă e upcycling, atunci să fie upcycling până la capăt.

Zilele trecute, în timp ce mă gândeam la postarea de azi, mi-a venit ideea de a dedica a doua vineri din fiecare lună, unei postări de upcycling diy. Asta înseamnă că data viitoare o să fiu mai atentă la paşii urmaţi şi o să trebuiască să fac mai multe poze. Sper să nu uit iar.

 

 

Lasă un răspuns

