Updates Decembrie&Noiembrie

După vacanța de sărbători, revenim în forță cu update-urile. Pe doua luni!

Un amestec de agitație de noiembrie, căldură de decembrie, lene de sărbători și aduceri aminte. Am avut parte de toate – fuste, jucării, decorațiuni, retușuri, costumase. Toate înghesuite în prea puțin timp.

1.Fuste.  Am mai terminat două fuste, una neagră, cu tulle, (și) pentru birou:

Una roz, pentru un majorat:

2. Perne. De pernele astea m-am apucat prin vară, dar de-abia acum mi-am găsit timp să le termin. Perna roz este făcută dintr-o față de masă, iar cea de blugi, din bucăți de blugi rămase de pe la scurtat sau reciclat. Ce-i drept, am un stoc impresionant de blugi ce nu vor mai fi purtați. Și am în plan o geantă.

 

3. Retușuri. O prietenă mi-a cerut să îi reciclez o pereche de pantaloni din care „se trăsese” betelia. Erau prea frumoși să îi reciclez; iar cum damage-ul nu era chiar atât de mare, i-am reparat. I-am și scurtat. Iar din resturi, am făcut un crunchie! A nice addition.  Mereu mi-au plăcut nebuniile astea pentru păr!

 

Pitica pentru care am făcut costumul cu ceas are o fustă absolut drăgălașă, pe care jur că nu aș mai înapoia-o! Dar o strângea elasticul. Era și elasticul tare, dar era și cusut în betelie, in vreo 3 rânduri, ceea ce îl făcea și mai greu de întins. Cel mai rău lucru pentru o burtică de copilaș. Sau orice altă burtică.

Desfacerea rândurilor de cusătură nu a fost destul . Așa că am descusut elasticul cu totul, am cusut betelia la loc și i-am pus alt elastic old fashion way, cum îmi punea bunica la fuste când eram mică. Tot cu acul de siguranță.

 

Una dintre colege avea o rochie pe care nu o purta și pe care a vrut să o transforme într-o fustă, tot cu elastic. Zis și făcut. Disclaimer: Rochia din poză este reasamblată, căci nu mi-a picat fisa la timp, să îi fac poză înainte să o descos.

 

4.Well, după toate retușurile astea, mi-am dat seama că nimic nu te face să te simți cum te face să te simți ceva făcut cap-coadă de mâinile tale, așa că m-am apucat de un portfard, Exteriorul e imitație de piele, interiorul e bumbac cu „aromă” de Crăciun .

Favorite thing about it: e atâââât de moale și nu ocupă spațiu un geantă decât fix pentru ce are în el.

Costumașul, păpușele și decorațiunile de Crăciun, le știți deja.

Au fost două luni pline pline. Dar frumoase. Și bineînțeles că mi-am făcut resolutions list pentru 2017. Să sperăm ca pot să bifez măcar o parte. Vom afla pe parcurs. Vă țin la curent.

An nou fericit, să avem! 🙂

 

 

Un gând despre &8222;Updates Decembrie&Noiembrie&8221;

  1. Bravo, bravo, ma bucur sa vad ca te tii de treaba! Si sa vad pantalonii mei 😀 sper sa ma mai incapa, ca nu i-am probat nici inainte 😀

Lasă un răspuns

