Despre decembrie si alte vraji

Decembrie înseamnă cadouri, serbări, întâlniri și rush-ul acela specific lunii, după care e atât de bine să te așezi, să te uiți în urmă și să zâmbești cu nostalgie la ce-ai făcut anul ăsta, fie bun, fie rău.

Eu încă nu m-am așezat, încă alerg de colo-colo și încă am lista cu lucruri de făcut, plină. E o nebunie peste tot, zilele astea. Dar e frumos să îi vezi pe toți cu cadouri în pungi, în brațe sau încă pe tejgheaua de la magazin, așteptând să fie plătite. Pentru colegi, pentru prieteni sau pentru copiii care așteaptă serbările și cadourile cu sufletul la gură.

Apropo de serbări și cadouri, am terminat săptămâna ce azi se încheie, două dintre proiectele mele preferate, de până acum.

Misiunea nr. 1: Se ia un pulover și se personalizeaza astfel încât să devină Ceasul care urmează să îl trezească pe Moșu’. Primul costumaș de serbare pe care l-am făcut până acum. Am lucrat cu mult drag la el și de-abia aștept să o văd pe pitică în el!

Înainte și după:

Ceasul e făcut din fetru, la care am adăugat două bucăți de fir de piele pentru șireturi și un nasture pentru nas. După ce am tăiat toate bucățile de care am avut nevoie, le-am fixat în ace pe pulover și le-am cusut cu cusătură clasică pentru însăilat (doar că un pic mai strâns) ca să poată fi dat jos ușor, după serbare.

Ce mi s-a părut mai dificil, a fost să cos fetrul, care e material fix și nu se întinde nicicum, pe tricotul ăsta larg, care curge atât de frumos și de natural. În rest, nu e foarte complicat, dar e adorabil. Preferatele mele sunt ghetuțele :)) Iar reacția mămicii… priceless!

Prima serbare reușită: checked!

Misiunea nr.2. Se iau niște bucăți de fetru și se cos păpușele pentru scena nașterii Domnului, numa’ bune de pus sub brad, sau la fereastră.

Ce mi s-a părut complicat aici a fost să găsesc polar crem, de culoarea pielii. Așa că inițial, am încercat să le fac corpul din polar și fețele dintr-un material cât de cât elastic. It’s a no go. Neasamblate, sunt chiar simpatice. Dar polarul se întinde altfel decât orice alt material elastic existent pe acest pământ. Și am sfârșit prin a avea niște păpușele grase, dar cu capete turtite:

 

Săptămâna trecută, am găsit niște polar crem și am luat-o de la capăt. Barba lui Iosif, însă, a fost reciclată, din cauza de lipsă polar. Au ieșit mult mai drăguțe, pufoase și arată mai prietenos. Singura problemă e că polarul ăla crem, nu se coase la mașină. Cel puțin, nu la mașina mea. E pufos pe ambele părți și nu-mi alunecă sub piciorul mașinii. Am încercat și cu hârtie. Degeaba. Așa că, exceptând îmbinările dintre păr și față, restul cusăturilor îs manuale. Întotdeauna am crezut că degetarele sunt inutile. Poate dacă n-aș fi crezut ăsta, azi aș fi tastat cu toate degetele. Câteva poze „in the making”:

 

La final, le-am împachetat frumos și le-am trimis ieri, în căsuță nouă:

 

Cadouri. Pentru că ieri am avut Secret Santa la birou, vreau să mă laud cu ce am primit de la moșul meu secret. Cineva o sa se apuce de croșetat.

 

Și pentru că am super prieteni, tot ieri, am primit și un borcănel, cum îmi doream de mult! A se observa degetarul:

 

Toate acestea fiind zise, keep calm, Crăciunul vine oricum! 🙂

2 gânduri despre &8222;Despre decembrie si alte vraji&8221;

Lasă un răspuns

