Primul targ

Da, îmi funcţionează maşina de cusut.
Nu, nu avem update-urile nici azi. Pentru că nu puteam rata ocazia de a posta despre mini-târgul de la birou. Pentru că aşa mini cum e el, e primul meu târg şi pentru că tot timpul liber de săptămâna asta i l-am dedicat; şi pentru că am avut şi ajutor din toate părţile, trebuia neapărat să scriu despre asta. Asta este şi motivul pentru care postez atât de târziu.

Long story short, ştiţi târgurile caritabile pentru care trebuie să gătiţi (sau să puneţi pe cineva priceput să gătească) şi aduceţi mâncarea la birou, colegii o cumpără, banii strânşi se donează. Cu toţii am făcut măcar o prăjitură. De data asta, eu am zis să fac ceva decoraţiuni.

Aşa că m-am înarmat cu materiale de Crăciun, ceva materiale sclipicioase, muuuult sclipici, vopsea şi globuleţe de sticlă.

Toată săptămâna am cusut brăduţi, şoseţele şi inimioare. Materialul cu brăduţi e din Obor, materialul strălucitor e donaţie. Îmi place la nebunie! Dacă nu mi-ar intra sclipici în ochi când lucrez cu el –şi e greu când porţi lentile de contact- ar fi perfect ! Vatelina, tot donaţie. Nişte copii vor mulţumi Alexandrelor de la Molcush.


Ieri am dat o fugă în pauza de masă până la Molcush şi am cumpărat câteva globuri. Short but awesome lunch break, I swear!

Aşa că aseară, după o bine meritată ieşire cu fetele, am ajuns acasă şi ne-am pus pe joacă. In timp ce eu umpleam braduţii cu vatelina, iubitul meu umplea globuleţele. Pentru că vatelina era prea mainstream, ne-am apucat şi de pictat globuleţele :)) Am vărsat ceva vopsea pe noi, pe jos, pe parchet, pe unde s-a putut.

_dsc3095-copy

Asta se întâmplă la început- frumos, ordonat :

_dsc3112-copy

Asta se întâmplă când imaginaţia o ia razna :

_dsc3114-copy

Men and glitter – lovely!

Bonus:

_dsc3105-copy

 

Dezastrul de după :

dsc3100-copy

Pregătirile de dimineaţă :

Târgul în curs:

img_20161209_121527427
Ah! Sărbătorile vin, sărbătorile vin! \:D/

2 gânduri despre &8222;Primul targ&8221;

Lasă un răspuns

