De prin lume adunate

De când m-a prins microbul ăsta cu croitoria, am învăţat foarte multe, fie de pe la alţi oameni pasionaţi, fie din cărţi, fie de pe internet. Youtube este o mare nesfârşită de tutoriale şi de tips and tricks. Aşa că azi, m-am gândit să împart cu restul lumii canalele mele preferate de youtube. Şi pentru că nu întotdeauna ce e mai bun, rămâne la final, încep cu preferatul dintre preferate.

 

1.Coolripa – this pretty lady right here este genială! Are o serie de filmuleţe pe nume „Thrifted transformations” la care m-aş uita încontinuu. April cumpără haine de la second hand şi le transformă în alte haine care arată fabulos! Iar ultima ei transformare este adorabilă!

2. Sewn – canalul ăsta este o oază de linişte. Leigh are o voce foarte caldă iar tonul ei e foarte plăcut. Este feminină şi face nişte rochii casual superbe. La ea am văzut prima dată cum se coase căptuşeala de bustul unei rochii, astfel încât să nu se vadă cusăturile pe dosul rochiei.

3. Angela Clayton – canalul ei este deja celebru, dar nu pot să nu îl includ aici. Angela recreează costume de epocă şi creează diverse haine sau alte costume originale. Preferata mea este rochia de Zana a Florilor. Canalul este plin de tips and tricks. Şi merită, chiar şi numai pentru imagini în sine.

4. Iar la final, bonus pentru amatorii de show-uri TV : The Great British Sewing Bee. Eu am stat o perioadă lipită de laptop din cauza acestui show. Din păcate, pe youtube, am găsit doar sezonul 4 în întregime, din celelalte sezoane lipsesc episoade, sau nu le-am găsit eu. Plus că sunt uploadate destul de ciudat, ferestrele sunt mici şi au şi diverse fundale care îţi pot distrage atenţia. Dar dacă reuşeşti să te concentrezi pe show în sine, sau şi mai bine, dacă îl găseşti în altă parte, merită văzut. Ca idee, soră-mea, care nu are nicio treabă cu croitoria,  a zis că parcă ar fi un Master Chef pentru croitori

Acum, v-am dat de lucru pentru acest weekend, enjoy! Ne auzim săptămâna viitoare, va povestesc despre aventura „Prima mea comandă”. Până atunci, voi fi terminat deja cu ea.Yeey!

Lasă un răspuns

