Molcush – the happy place

O stalkeream pe Alexandra de ceva timp și îmi amintesc că am avut o perioadă în care mă trezeam sambătă dimineață și primul lucru pe care îl făceam era să îmi iau telefonul. Mă holbam la pozele de pe facebook de pe toate paginile ei, pană pe la prânz, și miorlaiam la fiecare „Vreau și eu să fac așa ghiozdănel frumos!”, „Vreau și eu să fac păpusică de-asta!”, „Văi, cât de frumoase sunt perdelele astea!” etc

Pană când Alexandra a anunțat atelierul pentru incepători! Pam-pam! Atunci am fost pentru prima data la Molcush și-am fost absolut fascinată – de canapelele și masa din paleți, de jucăriile expuse peste tot, de vulpiță, de coșurile și cutiile cu materiale, dulapurile colorate, mașinile de cusut.

După ce Alexandra ne-a povestit cum s-a apucat ea de cusut și de unde i se trage, ne-a explicat cum funcționează mașinile de cusut, tensiune, tipuri de ace și de ată; ne-a pus să tragem câteva cusături drepte pe bucăti de materiale sau să facem ceva cercuri; apoi s-a înfățișat cu arsenalul de luptă: niște bucăti de fetru și fermoare. Atunci am aflat că poți să cumperi fermoar la metru și cheițe separat. Am invătat să punem fermoar și am făcut un portofel din fetru, în care, în prezent îmi țin alea câteva produse cosmetice pe care le car după mine peste tot, just in case. Și da, îmi încap toate în bucățica aia de fetru.

Tot la atelierul ăsta, am rupt primul ac. Și în timp ce fața mea trecea probabil de la normal la palid și-apoi la roșu intens, reacția Alexandrei a fost: „Aaa, ce bine, așa pot să va arăt cum se montează acul la mașină de cusut!”

Îmi amintesc că, ajunsă acasă, Sergiu m-a întrebat cum a fost. „Aaaaa…pe scurt, așa: atunci când mașina ta are o problemă, Alexandra aude sunetul pe care îl face, din cealaltă parte a camerei și îți spune dacă e o problemă cu ața sau cu acul sau cu tensiunea sau ce-o mai fi pe-acolo.”

Am mai fost la atelierul de fuste cloș, la cel de reciclat, la cel de tips and tricks și, de curând, la cel de bluze.

Ce-mi place la ateliere? Îmi place cum Alexandra face ca totul să pară simplu. Că vorbește pe limba ta, își dă seamă care sunt lucrurile cu care nu ești confortabil și face astfel încât să fii confortabil cu ele. Îmi place atmosfera și cum oricât de crispat ai fi la început, ajungi să socializezi. Și trust me, nu sunt cea mai sociabilă persoană din lume.

Îmi plac momentele alea în care toată lumea este cufundată în bucata de material din față și e liniște. Te uiți în jur și toată lumea își vede de treabă.

img_20161108_194543401_burst000_cover_top

Una calca, alta croieste; una face curat, alta face poze

Îmi plac materialele! OMG! Momentul în care auzi: “Alegeți-vă materialul!” este priceless!

Îmi place cum se face ora 22:00, s-a terminat atelierul de ceva timp, dar nimeni n-are chef de plecat. Am senzația că dacă n-ar fi copii, iubiți și noi zile de muncă, am rămane toate acolo, printre bucăți de materiale, încă vreo câteva ore bune.

Aș putea să scriu pagini întregi despre cât mult îmi place și cât de molcush este la Molcush, dar cel mai bine e să mergeți să vedeți! 🙂

La final, avem ceva și pentru pasionații de stalking : pagina atelierelor și  pagina Molcush. Bonus – blogul Alexandrei

Enjoy!

Lasă un răspuns

