October Updates

Octombrie a fost sinonim cu „învăţat. Şi învăţatul vine odată cu exersatul. Aşa că în octombrie m-am apucat de câteva proiecte, pe care încă nu le-am terminat. Dar încet, încet, încep să se lege lucrurile chiar frumos şi am ceva temă pentru luna noiembrie.

1.La NOD am început o rochie din două piese, din brocart. Materialul este extrem de fin şi de plăcut la atingere, dar se destramă foarte uşor şi e greu să lucrezi cu atâtea aţe. Aşa că după ce am croit bucăţile, le-am lasat ceva vreme în dulap, mi-era teamă să le mai ating :)) după care mi-am facut curaj şi am tras un zig-zag pe margine, să fie cât de cât uşor de manevrat. Pentru această rochie, am ca deadline 24 noiembrie, căci am plănuit-o pentru nunta unei prietene.

 

 

2.La cursul de croitorie am învăţat construcţia tiparului pentru bust. Aşa că s-a cerut şi o rochie corespunzătoare, cu bust croit după tiparul de bază, dar uşor modificat – am vrut neapărat pense de rochie pentru prinţese, îmi plac la nebunie pensele astea. Pentru că am făcut o mică obsesie pentru rochiile asimetrice, fusta este evident, asimetrică. Momentan, este în stadiul ăsta (lipseşte fermoarul şi tivul de fustă):

 

3.Pentru că nu există dată în care să merg să cumpăr sau să comand materiale şi să nu cumpăr măcar un tip sau o culoare de tulle, am ajuns să am o colecţie măricică de tulle clasic, elastic, moale, scorţos etc. Şi pentru că  mă chinui de ceva timp să fac o fustă din tulle pe care să o port eu, m-am apucat de una:

4.Din seria „ce-mi trebuie şi pot să fac singură” avem în această luna o cărticică pentru acele de cusut (ce pretenţios sună). Pentru că m-am săturat să le înfig în papiote şi când am nevoie de papiote să arunc acele cât colo şi să le pierd, am construit această cărticică din fetru, care îmi ţine acele cât de cât organizate. Nu ştiu cât o să mă ţina pe mine răbdarea să le înfig la loc după ce termin de cusut, dar până acum merge bine.

 

5.Din aceeaşi serie – pentru că mi-era dor să montez un fermoar normal, mi-am făcut un portofel micuţ în care mi-am pus toate bucăţile şi bucăţelele de cretă, pe care le pierdeam prin dulap, printre materiale.

 

 

Si pentru noiembrie am câteva proiecte planificate, pe care încă nici nu le-am început, dar pe care sper să le termin până la sfârşitul lunii, astfel încât la începutul lui Decembrie, să am cu ce mă lăuda.

Lasă un răspuns

