Skirts (2)

După cum spuneam data trecută, la sfârşitul lui septembrie, m-am apucat de cursuri. Yeey! Am început cu cel de design, de la NOD şi apoi am mers la un curs organizat de Creative Arts. Am învăţat destul de multe lucruri, într-un timp foarte scurt şi a fost fix lucrul de care aveam nevoie ca să mă conving că îmi place şi că pot să o fac.

1.Prima fustă pe care am construit-o from scratch, de la luat măsuri, la desenat şi decupat  tipar, până la croit şi cusut, am realizat-o la cursul de design de la NOD. E o fustă dreaptă, din stofă gri. Quite classic:

 

2.Cursurile de la Creative Arts sunt destul de hardcore, cum îmi place mie să spun . Prima fustă pe care am făcut-o la atelierul de acolo, a fost o fustă cu pliuri – prima mea fustă cu pliuri. Am făcut pliurile mai mult din ochi decât să le gândesc ca la carte, cu adunat, scăzut şi înmulţit centimetri, dar a ieşit destul de bine. Also,  am cusut prima mea betelie sandviş.

3.Tot la croitorie, am învăţat să fac fustă cloş din mai puţin de un cerc întreg. O fustă din jumătate de cerc, încă nu am încercat, dar am încercat una din 3 sferturi de cerc. Din piele ecologică. Roşie. Asimetrică.Toată lumea face ochii maaaaari când o vede şi adevărul e ca şi mie îmi place la nebunie:

4.A patra fustă este un tot cloş asimetric, doar ca dintr-un cerc întreg. Materialul este genial, l-aş mângâia încontinuu, atât este de moale şi de plăcut la atingere. E un tip de piele ecologică foarte uşoară, pe care am primit-o la atelier, de la Laura, trainer-ul nostru. Din nou, n-am decât ceva selfie-uri, dar planuiesc să o port mâine, deci o să urmeze un update.

 

Una peste alta, ultimele săptămâni au fost mai mult decât pline. Si mai urmează. Stay tuned!

 

Un gând despre &8222;Skirts (2)&8221;

Lasă un răspuns

